Afscheid groep 8

Op 9 juli hebben we afscheid genomen van onze groep 8. Om 5 uur kwamen de leerlingen over de rode loper de school binnen om nog een keer met elkaar te eten. De juffen en meesters hadden een heerlijk buffet klaar gezet. Vervolgens vertrokken we naar de Rotonde om daar in de grote zaal samen met groep 7 de musical op te voeren. Deze ging fantastisch. Lauren kreeg de hele zaal mee met haar yogaoefeningen, Daan kreeg als wc-ganger de lachers op zijn hand, het probleem van Dex als zingende boer werd opgelost en gelukkig kon Ottilie haar droom waarmaken. Alle kinderen hebben hun rol heel mooi laten zien en zongen de liedjes vol overgave.

Na de musical volgde het officiële afscheid, alle groep 8 leerlingen kregen hun “diploma” en nog een mooie verrassing. Als afsluiting hadden we een gezellig samenzijn met de ouders en de leerlingen, maar die waren nergens bekennen. Hun laatste wens kwam in vervulling, verstoppertje spelen in een donkere school.

Daan, Dex, Elena, Evy, Finn, Fons, Hannah, Lana, Lars G, Lars O, Lauren, Loïs, Nicolai, Ottilie, Rick en Savrijn jullie waren een geweldig leuke klas. We gaan jullie missen.

Het gaat jullie goed.

Under Construction Sign